Dec 30, 2013

Birchbox UK Декември 2013

No comments:
 
Привет, свят!

Добре дошли! 
Ето ме и мен с първият официален пост в този блог. 


Ще ви споделя за Бирчбокс, поръчан от Англия. Покупката му излиза 10 паунда + 2 паунда доставка до тамошен адрес + доставката до България. Малко по-скъп е от Pinks box, но пък според мен разликата си заслужава. 







Ето и какво съдържаше моята кутия: 


  • Не-аерозолен лак за коса - мирише много приятно, не фиксира силно, подходящ е за всекидневна употреба
  • Nail Rock - лак за нокти с още едно бурканче с кадифени прашинки. Идеята (до колкото разбирам) е да се получи надграждане на лака с тази прашинки. При мен обаче лакът просто се развали и след полагането на частичките изобщо не си личеще че има такова нещо. Добра идея, лошо изпълнение.
  • Lamilou - ексфолиант за лице и тяло с , напълно природен продукт. Признавам, че още не съм го ползвала, но ми изглежда много добре, а и мирише много приятно. 
  • Ластиче за коса - в така модерното ментово зелено. Много ми допадна :) 
  • Sin Care серум - за мен най-интересният продукт в кутията. Листовката твърди, че този вълшебен серум възтановява уморената кожа след празнуване и пиене цяла нощ. Идеален за след парти! След серума се нанася обикновения ни дневен крем. 
  • Пигмент за очи - на пръв поглед много приятна изненада, но пигментът е много хвърчащ и се разсипва навсякъде по лицето. 











Като цяло съм доволна от покупката си. За съжаление не снимах предишните кутии, които бях получила. Следващият път задължително! 


No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff